سوابق تحصیلی نمایندگان قبل از تشکیل کمیسیون ها در اختیار سایر نمایندگان قرار گیرد

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

 
 
 
صلاحی در تذکر آیین نامه ای

 

نماینده مردم تفرش در مجلس در تذکر آیین نامه ای با استناد به بند ۴ ماده ۲۷ و ۴۶ گفت: طبق آیین نامه اداره کل قوانین قبل از تشکیل شعب تعیین کمیسیون های تخصصی، سوابق تحصیلی و تجربی افراد را در اختیار نمایندگان قرار دهد.

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عباس نگهبان صلاحی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای بند ۴ ماده ۲۷ و ۴۶ بیان داشت: براساس آیین نامه داخلی مجلس، اداره کل قوانین قبل از تشکیل شعب تعیین کمیسیون های تخصصی، باید سوابق تحصیلی و تخصصی نمایندگان را تهیه و در اختیار سایر همکاران قرار دهد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس نهم با اشاره به دو وظیفه اصلی نمایندگان گفت: نمایندگان در حوزه ملی وظیفه قانونگذاری و نظارت را برعهده دارند و وظیفه دوم آنها پاسخگویی به خواسته و انتظارات مردم منطقه است که به نظر می رسد غیر از تخصص و تجربه کمیسیون ها باید پتانسیل منطقه ای نیز در نظر گرفته شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صلاحی گفت: ظاهرا شما پیشنهاد دارید که آیین نامه عوض شود و یا مولفه ای جدید به آن اضافه شود که باید آن پیشنهاد را به کمیسیون آیین نامه تحویل دهید تا در تنظیم مجدد آن مشکل حل شود./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:41 | نویسنده : میثم اله وردی |